فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: رسالت پلیس و خبرنگاران ارتقاء امنیت اجتماعی است و تلاش اصحاب رسانه در این راستا و همچنین القای احساس امنیت و امید به جامعه نیز قابل تقدیر است. 

رسالت پلیس و خبرنگاران ارتقاء امنیت اجتماعی است سردار  منوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   اظهار داشت: هر جامعه ای برای بقاء، نیازمند امنیت است و لازمه امنیت نیز ارتقاء فرهنگی عمومی کشور و فرهنگ خودکنترلی است که این رسالت مهم، بدون تلاش های اصحاب رسانه، محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم که برخواسته از دل جامعه هستند برای ارتقاء فرهنگ، آگاهی های عمومی و بیان مشکلات و کاستی ها تلاش می کنند.

سردار امان اللهی بیان کرد: به نوعی می توان گفت هدف و رسالت پلیس و خبرنگاران، ارتقاء آرامش جامعه در جهت رفاه حال مردم است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: مردم، پلیس و رسانه، سه ضلع یک مثلث هستند و تعامل سازنده آن ها مهمترین عامل در کاهش چشمگیر تخلفات و پیشگیری از جرائم است.

وی ادامه داد: رعایت سه اصل دقت، صحت و سرعت در انعکاس اخبار فوق العاده مهم است که باید با رویکرد حفظ وفاق و همدلی، آرامش عمومی جامعه و حفظ نظام اسلامی و انقلابی توسط رسانه های ما دنبال می شود.

سردار امان اللهی گفت: باید بین مردم، پلیس و رسانه تعامل بیشتری برقرار کرد چرا که هرقدر این تعامل بیشتر باشد شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، یادآوری کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ و مدافع نظم و آرامش جامعه، تلاش کرده است تا با تکیه بر ظرفیت و توانمندی های خود، با دانش پژوهی، مدیریت دانش و آینده نگری، با بهره گیری از سرمایه اجتماعی و مشارکت مردمی، پاسخگوی نیازها، انتظارات و مطالبات مردمی باشد.

وی در پایان با ارج نهادن به مقام خبرنگار، ابراز امیدواری کرد با مطالبه گری اصحاب رسانه و همفکری آنان شاهد کاهش حداکثری جرائم در جامعه و ایجاد فضایی امن برای عموم باشیم.

انتهای پیام/ز


  باید بین مردم، پلیس و رسانه تعامل بیشتری برقرار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.